Velkommen

Velkommen til et nytt skole- og barnehageår!’

Ved skoleoppstart er vi 170 skoleelever og 74 barn på SFO. I Dalen barnehage har vi nå 14 barn.

Parkering Foreldre som kjører elever til og fra skole og SFO skal benytte rundellen og parkeringsplassen ved Dalheim. Kun bussene skal benytte bussholdeplassen ved enden av skolebygningen. For å unngå trafikkfarlige situasjoner oppfordrer vi sterkt foreldre til ikke å kjøre Kinnveien på strekningen Fjeldsrud – Dalen skole.

Foreldre som skal levere barn i barnehagen kan parkere utenfor porten. Vær da ekstra oppmerksomme dersom dere er der samatidig med at elevene går til og fra bussen.

26.01.12 var det offisiell åpning av de fine, nye skolelokalene. 07.02.12 hadde vi en flott åpningskveld for elever, foreldre, søsken og ansatte i flerbrukshallen. Det var festforestilling av elevene, kafè og sosialt samvær.

08.02.12 kom mellom 100 og 150 innbyggere for å se på skolen og ta en prat med kjente i kafèen. Mange imponerte sambygdinger var innom 🙂

Billedserie av skolen i avisen BYGGENYTT

Se bilder fra nye Dalen skole her