Velkommen til 1. trinn! Her finner dere informasjon om det som skjer hos oss:

* Foreldreundersøkelsen gjennomføres denne og neste uke (49 og 50). Alle elevene får med seg hjem et brev med brukernavn til undersøkelsen. Det er et brukernavn pr elev, dere må derfor bli enige om hvem av de foresatte som svarer på undersøkelsen. Dersom dere har flere barn på skolen er det fint om dere svarer for alle.

* Vi har begynt å forberede oss til juleavslutningen. Det hadde vært veldig hyggelig hvis elevene har på seg nisseklær eller røde/grønne klær den

* Vi vil minne om at det er viktig i leseopplæringen at elevene leser leseleksa minst tre ganger (repetert lesing). Elevene trenger hjelp til dette.

* Vi skal ha adventsstund i klasserommet i desember. Vi synger julesanger, leser julefortelling og trekker fra aktivitetskalender.