Fetskolene.net for iOS

Vi jobber nå på spreng med en app for iOS  for Fetskolene.net, og vi kommer til å publisere mye informasjon under utviklingen av prosjektet.

Fetskolene.net vil være en egen app ved siden av appen «Skolene i Fet», som leverer arbeidsplaner og informasjon til foreldre, elever og lærere. Grunnen til dette er at vi ønsker at fetskolene.net skal være en egen arena for blant annet skoleavisen ved Østersund (Som er hovedredaksjonen bak mange saker som vil publiseres her).

Fetskolene.net-appen’s kildekode  vil også legges ut under en creative commons lisensiering, noe som gir alle som ønsker muligheten til å lære hvordan vi bygger produktene våre, hvordan en apper lages og hvordan du kan lage lignende apper. I tillegg til dette kommer vi til å legge ut informasjon og opplæring i form av artikler for hvordan du kan lage apper fra bunnen av. Følg med!