Fornøyd med ny skole

Vi har intervjuet Oliver som startet på ungdomsskolen. Det kan være vanskelig å starte helt nytt på ny skole. (Syns det var ganske lett, de fleste jeg ikke kjente var ganske hyggelige) Her er det han mener om hvordan det har vært å starte på en ny skole:

Oliver – Det er morsomt å starte på ungdomskolen, det er mye bedre enn barneskolen fordi det er mye mer å gjøre på ungdomskolen. Sa Oliver fornøyd.
– Overgangen fra Dalen skole til Østersund har vært veldig bra.
Han forventer at lærerne her på Østersund er rettferdige og skal lære oss nye ting på en morsom måte.

Han liker seg her veldig godt på ungdomsskolen, men han savner ute plass. Lunsjen ordner han selv og lager egen matpakke.

Han håper at det blir kantine neste år.
Oliver kjenner mange fra før av, men selvfølgelig er det mange nye fjes som han ikke har møt.
– Å starte på ungdomsskolen var litt rart, men det var ikke noe dårlig med det.

Første og andre avsnittet er skrevet av: Adrian Alfonso. Det tredje av: Dan Andre L-Korsviken og det fjerde er skrevet av: Magnus Fallet

God Høstferie.

Forfatter: Adrian Alfonso