Synergy

Synergy er et firma jeg har hørt om fordi moren min jobber med det, men hva er egentlig Synergy? Hvordan er det å jobbe med det? Jeg har intervjuet moren min for å få svar på spørsmålene mine om Synergy.

• Kan du forklare litt hva Synergy er?

Synergy Worldwide er et selskap som ble startet i USA i 1999, av Dan Higginson. selskapet er et datterselskap av Natural Sunshine, som er et børsnotert selskap innen helsekost. Synergy har en visjon om å gjøre en forskjell i verden gjennom å hjelpe mennesker til optimal helse, økonomisk frihet og hjelpe samfunn i nød.

• Hva kan produktene brukes til?

Produktene kan brukes til:

• Syre og basebalansen
  • Immunforsvar, cellefornyende og antioksidanter
  • Gjør blodårene elastiske og myke, renser, øker energien
  • Tilføre viktige vitaminer og mineraler som kroppen ikke greier å produsere nok av selv
  • Øke muskelmassen og spiser fett
  • Stabilt blodsukker

• Hvordan er det å se at andre blir friske av å bruke produktene?

Jeg har ikke lov til å love at mennesker blir friske. Det er ingen som garantere dette. Produktene kan hjelpe kroppen til selv å finne tilbake til balanse, ved at kroppen får tilført de nærings stoffer den trengte. Det er fint å hjelpe andre med bedre helse-det gir en god følelse på innsiden. Følelsen av å bidra med noe viktig i andre menneskers liv. Jeg har selv «reparert» helsen min med produktene og kjenner hvor mye dette betyr for meg. De fleste kundene mine, slutter ikke med Synergy produktene da de første har begynt. Det blir en naturlig del av en sunn livsstil og en måte å få mer energi og overskudd i hverdagen, til å orke å gjøre det de ønsker og vil med livene sine. For meg er dette en «helseinvestering»

• Hvordan kom du borti Synergy?

Jeg fikk vite om Synergy gjennom ei god venninne av meg, som hadde begynt med produktene og opplevde at hun fikk mer energi og overskudd. Jeg bestemte meg for å teste ut produktene selv, da helsen min ikke var så bra på det tidspunktet. Jeg hadde bl.a. slitt med et dårlig kne i lengre perioder, og hadde lite muskelmasse igjen i kneet. Etter jeg begynte med SML smart produktet som bygger muskler og spiser fett, merket jeg en forskjell i muskulaturen i hele kroppen og spesielt i kneet. Jeg bruker til daglig alle produktene og har mer energi og overskudd i hverdagen.

• Hvem passer disse produktene for?

De fleste produktene passer for de aller fleste, hvis man går på medisiner er det viktig å snakke med lege i forkant. Dette fordi produktene kan hjelpe kroppen tilbake i mer balanse, og dermed kan behovet for medisiner kan endre seg. Dette er spesielt viktig i fht. Proargi9+

Det står på hvert produkt, hvis det er noe spesielt man skal være forsiktig med. Mystify – som er en sterk antioksidant – blir gitt til mange barn, voksne og eldre for å styrke immunforsvaret hele året eller spesielt i perioden det er mye sykdom i barnehagen eller på skolen. Jeg bruker selv dette og har gitt det til mine barn i flere år.

Mange ungdommer bruker energidrikken e9 i steder for Redbull og andre usunne energidrikker, i forbindelse med skolearbeid, eksamensperioder eller trening og restitusjon etter trening.

Mange toppidrettsutøvere bruker Synergy som en del av det daglige kostholdet og i forbindelse med trening, da det er godkjent av Wada – dvs. inneholder ingen stoffer som kan slå ut på dopingprøver.

Til og med katten min får av produktene – han sitter og mjauer og ber om ¨å få Proargi9+ hver dag, da han sliter med urinveiene, da det er fuktig og kaldt ute.

Har man allergier er det viktig å lese ingrediensene og evt. sjekke med lege i forkant.

Alle produktene til Synergy er laget av rene ingredienser og de har strenge kontroller i alle ledd. De håndplukker de beste leverandørene fra hele verden og har produksjon og forskningslaboratorier i verdensklasse.

• Hvordan får du flere folk med i Synergy?

Jeg har ikke jobbet så mye med å få med meg folk i Synergy. Synergy er noe jeg tilbyr i tillegg til jobben jeg har som Coach, Terapeut og Energibehandler. Mange som begynner å jobbe med Synergy, tester produktene på egen kropp først, og da de kjenner resultatene, og er fornøyd med dem, ønsker de å fortelle om produktene til andre. Det er ofte slik det starter. Ved at de forteller om produktene til andre, kan de få utbetalt bonus.

• Hvordan informerer dere om produktene?

Jeg har produktprøver stående fremme i behandlingsrommet mitt. I tillegg har jeg informasjon som jeg kan gi ut og linker som jeg kan sende til kundene, slik at de kan lese mer om produktene. Jeg har også en gruppe på Facebook hvor jeg deler informasjon med de som er interessert. Det er dessuten åpent kjøp i 90 dager, på første bestilling, slik at de som ønsker kan prøve produktene i 90 dager, og hvis de ikke er fornøyde med dem, får de pengene tilbake. (minus mva og frakten) Det er veldig sjelden det er noen som ikke er fornøyd.

• Hva slags reklamering har dere på internett?

Vi har en nettside som heter http://www.synergyworldwide.com/NO-NO/Home/Index. Der kan du velge land og lese om produktene på ditt språk. Det ligger informasjon om firmaet og produktene. Men for å få kjøpt produktene tar man kontakt med meg eller en annen selger for Synergy.

Hvis du er interessert i å se produktene kan du gjøre det her