Månedens «snakkis»

Fra månedens spørsmål til månedens SNAKKIS

Månedens SNAKKIS vil omhandle et tema som vi ønsker at dere skal snakke med barna deres om. Det kan gjelde både faglige og sosiale områder og det vil være en gevinst for skolen og elevene om vi får snakket om disse temaene sammen med barna våre.

Månedens spørsmål hadde som mål å skape dialog og foreldreengasjement om ulike sider ved skolen, men det var veldig få som bidro. Vi har valgt å gjøre en liten vri og FAU har nå i samråd med lærerstaben og rektor bestemt å innføre månedens snakkis i stedet.

Månedens SNAKKIS i oktober gjelder toalettene på skolen:

Foreldre har kommet med tilbakemeldinger om at mange barn ikke får sitte i fred på do, – noen drar i dørene, banker, maser osv.

Det er mange barn som opplever dette svært ubehagelig. Fint om dere snakker med barna deres om dette!

Har du innspill til skolen, eller forslag til FAU om denne saken er vi glade for innspill!

På vegne av FAU Anne Linn Sagen