Fritidsklubben holder julestengt

Siste dag på fritidsklubben før jul er torsdag 12.desember!

Klubben starter opp igjen torsdag 16.januar kl 1800

Fet fritidsklubb holder til på Kringen og har følgende åpningstider i sesongen:

• Mandager kl. 18-21 for 6. -10. trinn.
  • Torsdager kl. 18-21 for 4.-7. trinn.
  • Inngang kr. 10.-

HVA KAN DU GJØRE PÅ KLUBBEN
Være sammen med venner, skate på skaterampa, spille krokett, se tv, spille biljard, bordtennis, wii, playstation 3, bruke en av våre datamaskiner eller spille brettspill. Vi har gitarhero og bandhero og alt kan spilles på storskjerm. Vi har kafe, kiosk og discotek hvor ungdommene styrer musikken selv og får testet dj-ferdighetene. Innimellom er det konkurranser med premier.

AKTIVITETER
Det er ungdommen selv som er med på å bestemme hva vi skal ha av aktiviteter. Noen fredager har vi discotek. Andre ganger arrangerer vi turer. Vi har vært på badeland med juniorklubben og i Hemsedal med ungdomsklubben. Vi drar til Østfoldbadet natt til 1.mai, som etterhvert har blitt en tradisjon.
Vi holder dj-kurs, dansekurs og sminkekurs. I forbindelse med høytidene har vi hobbykvelder og annen kos og konkurranser.

KLUBBSTYRE
Vil du ha større påvirkning på hva klubben skal være? Har du meninger du vil skal høres? Da må du ta aktivt del i klubbens daglige drift. Det kan du gjøre ved å være med i klubbstyre som har jevnlige møter.

DITT FØRSTE BESØK?
Du må gjerne komme og besøke oss sammen med dine foresatte. Vi voksne på klubben vil til en hver tid være tilgjengelige. Det er viktig for oss at du trives og føler deg trygg på klubben.

Vi ønsker deg og dine venner velkommen til et positivt og trygt barne- og ungdomsmiljø i Fet fritidsklubb.