Årets juleball nærmer seg!

Fredag den 29.november er datoen dere må huske!

Juleballet starter kl. 18.30 for 10.trinn, det vil da bli servert tacobuffe’ + en brus på kjøkkenet, dette til en pris av 175 kroner.

For 8. og 9. trinn starter juleballet kl. 19.30, dere betaler KUN 50 kroner og får en brus når dere kommer. Juleballet er slutt kl. 23.30.

Klubben kommer til å ha kiosken åpen for salg av brus, godteri & noe lett å spise.

Det er ALLTID 8.og 9.trinn som stiller med 4 vakter fra hver klasse.

Vi er avhengig av at foreldrene er vakter, ellers kan juleballet bli avlyst !

Vi minner alle om at dette er et rusfritt arrangement!

Dersom vi har mistanke til at noen har drukket, vil vi ringe hjem til foresatte som må hente eleven. Det er heller ikke lov med energidrikker.

Husk å notere riktig nummer til foresatte denne kvelden, så vi kan få tak i dem i tilfelle noe skjer.

Fint hvis dere er flinke til å tenke etter HVA dere bruker penger på. Man kan LÅNE en kjole/dress av noen, man kan møtes før juleballet og fikse håret på hverandre og man kan komme seg til skolen UTEN limousin!!! Pass på pengene deres, husk at snart er det jul 😉

Frist for å betale i år er 1.november!
Du er ikke meldt på før du har betalt!

Det er viktig at dere skriver NAVN og KLASSE på innbetalingen, merk innbetalingen med «JULEBALL»

OBS! Vi tar ikke imot noen kontanter!
Kontonummer er 1140 68 23 611.

Dette blir en flott kveld som vi alle gleder oss til <3 Dersom dere lurer på noe er det bare å ta kontakt.

Malin Fuløp,
Østersund Ungdomsskole