Foreldreundersøkelsen; Gi din tilbakemelding

Vi ønsker å undersøke hvordan foreldre og foresatte vurderer ulike sider ved deres barns skolegang. Vi har valgt å gjennomføre denne frivillige undersøkelsen, og du velger selv om du vil svare. Du kan også velge å hoppe over spørsmål. Undersøkelsen er gratis for skolen.

I dette skrivet finner du brukernavn til Foreldreundersøkelsen, Utdanningsdirektoratets nettbaserte brukerundersøkelser for foreldre og foresatte.

Du logger inn på http://eu.udir.no/Login.aspx. Der er det en innloggingsboks hvor du setter inn brukernavnet som er oppgitt under.

Du får et brev som dette for hver besvarelse som skolen ønsker seg. Har du flere barn på skolen kan det hende at du får flere brev.

Undersøkelsen kan leses og besvares på bokmål, nynorsk, engelsk, nordsamisk, somali, arabisk og urdu. Resultatene gjøres tilgjengelig for skolen på bokmål eller nynorsk.

Fristen for gjennomføring er tirsdag 26. november.

Undersøkelsen er åpen fra og med dags dato.

Toril Tangen

Rektor, Riddersand skole